Verkkokaupan asiakashankinta
tapahtumat
Digitaalisen kaupan murros tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia ihan kaikille, yrityksen kokoon ja toimialaan katsomatta – maailma on nyt oikeasti jokaisen yrityksen markkina.
Tässä valmennuksessa
Asiakashankinta – verkkokaupan myynti ja markkinointi
- Tuotelähtöisyydestä asiakaskeskeisyyteen
- Verkkokaupan kaava
- Ostopolun ymmärtäminen ja johtaminen
- Ostokäyttäytymisen tunnistaminen
- Tärkeimmät tunnusluvut ja niiden tulkinta
- Verkkokaupan asiakashankinta
- Pull ja push -asiakkaiden merkittävä ero
- Verkkokaupan markkinointi on 24/7 reagointia
- Eri markkinointikanavat, mikä toimii ja mikä ehkä ei.
- Asiakasymmärrys on verkkokaupan tärkein pääoma
Tsekkaa myös tallenne edellisestä valmennuksesta sekä tuleva valmennus
- Oma verkkokauppakonsepti – miten luon itselleni menestyvän toimintamallin? – to 11.11. klo 17-19
- Verkkokaupan tuotteet, teknologia ja logistiikka – to 25.11. klo 17-19
Valmentajana Leevi Parsama, Digital Commerce Specialist
Leevi tunnetaan kotimaisen verkkokaupan vahvana vaikuttajana. Hän on henkilökohtaisesti tavannut yli 500 suomalaista verkkokauppaa, joten hän tuntee kotimarkkinan paremmin kuin ehkä kukaan muu. Lisäksi hän on tutustunut verkkokauppamarkkinaan USA:ssa, Kiinassa, Venäjälle sekä eri puolilla Eurooppaa. Päätyökseen Leevi toimii asiantuntijana kolmen sadan suomalaisen yrityksen muodostamassa Experience Commerce kasvuohjelmassa. Hän edistää tiiminsä kanssa kaikin keinoin digitaalisen kaupan kansainvälistä kasvua sekä kehittää alan ekosysteemiä kotimaassa.
Leevi on itsekin toiminut globaalisti myyvän yrityksen verkkokauppiaana, joten markkinatuntemuksen lisäksi hänellä on paljon omakohtaista kokemusta alasta. Tällä hetkellä hän työstää myös digitaalisen kaupan strategioita suomalaisille brändeille sekä toimii johtoryhmien ja hallitusten sparraajana asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon liittyvissä hankkeissa. Vuonna 2017 Leevi valittiin Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi Suomessa. Monet tuntevat hänet myös Facebookin suositun Verkkokauppiaat ryhmän asiantuntevana ja innostavana moderaattorina.
Tallenteen voivat katsoa kaikki Tradenomien jäsenet sekä Kulta- ja Musta-tasojen opiskelijajäsenet.