Oma verkkokauppakonsepti – miten luon itselleni menestyvän toimintamallin?
tapahtumat
Digitaalisen kaupan murros tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia ihan kaikille, yrityksen kokoon ja toimialaan katsomatta – maailma on nyt oikeasti jokaisen yrityksen markkina.
Tervetuloa osallistumaan kolmiosaiseen valmennuskokonaisuuteen, jossa opit laajasti verkkokaupasta. Koulutuksen ensimmäisessä jaksossa keskitytään markkinamuutoksen ymmärtämiseen, strategisiin asioihin ja oman menestyskonseptin luontiin. Toisen osion keskiössä ovat asiakasymmärrys, markkinointi ja myynti. Kolmannessa osiossa käydään läpi operatiivisia asioita eli tuotteet, sisällöt, teknologia sekä tilaus-toimitusprosessi.
Tässä valmennuksessa
Oma verkkokauppakonsepti – miten luon itselleni menestyvän toimintamallin?
- Digitaalinen kauppa 2020 – millä kilpaillaan, miten menestytään?
- Verkkokaupan eri olomuodot ja kanavat
- Myymälä ja verkkokauppa, ei vastakkain asettelua, vaan monikanavaista palvelua
- Globaali PK-yrittäjyys – kuka tahansa voi myydä koko maailmaan
- Asiakas aidosti keskiöön
- Verkkokaupan menestys vaatii oman konseptin
- Omien kilpailuetujen tunnistaminen
- Asiakaslupauksen kiteytys
- Jakso sisältää runsaasti case-esimerkkejä menestyvistä suomalaisista verkkokaupoista
Tsekkaa myös tulevat valmennukset
- Verkkokaupan asiakashankinta – to 18.11. klo 17-19
- Verkkokaupan tuotteet, teknologia ja logistiikka – to 25.11. klo 17-19
Valmentajana Leevi Parsama, Digital Commerce Specialist
Leevi tunnetaan kotimaisen verkkokaupan vahvana vaikuttajana. Hän on henkilökohtaisesti tavannut yli 500 suomalaista verkkokauppaa, joten hän tuntee kotimarkkinan paremmin kuin ehkä kukaan muu. Lisäksi hän on tutustunut verkkokauppamarkkinaan USA:ssa, Kiinassa, Venäjälle sekä eri puolilla Eurooppaa. Päätyökseen Leevi toimii asiantuntijana kolmen sadan suomalaisen yrityksen muodostamassa Experience Commerce kasvuohjelmassa. Hän edistää tiiminsä kanssa kaikin keinoin digitaalisen kaupan kansainvälistä kasvua sekä kehittää alan ekosysteemiä kotimaassa.
Leevi on itsekin toiminut globaalisti myyvän yrityksen verkkokauppiaana, joten markkinatuntemuksen lisäksi hänellä on paljon omakohtaista kokemusta alasta. Tällä hetkellä hän työstää myös digitaalisen kaupan strategioita suomalaisille brändeille sekä toimii johtoryhmien ja hallitusten sparraajana asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon liittyvissä hankkeissa. Vuonna 2017 Leevi valittiin Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi Suomessa. Monet tuntevat hänet myös Facebookin suositun Verkkokauppiaat ryhmän asiantuntevana ja innostavana moderaattorina.
Tallenteen voivat katsoa kaikki Tradenomien jäsenet sekä Kulta- ja Musta-tasojen opiskelijajäsenet.